Shopping!

Igår efter skolan åkte jag och Haley och shoppade! Haley fyllde år för ett tag sen och ville ha en ny klänning till eventet vi skulle till på kvällen med familjen. Jag behövde/behöver verkligen mer kläder! Kunde bara ta med en ynka pyttedel av alla kläder jag ville ha med mig så urvalet är inte speciellt stort nuförtiden...Men jag jobbar på det!! Det svåra är att komma till en affär eftersom jag måste åka bil dit, alltid lite jobbigt att så fort man vill göra nått så måste man be och skjuts ^^ När man väll kommer till affärerna är man i himmelen <3 Abercrombie, forever 21, Hollister, american eagle vickans hemlighet OSV love it!!







<3 <3 <3....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0