Tjaaa

Hejsan tänkte börja med att berätta att den amerikanska dollarn fortsätter att sjuka mot den svenska kronan :D När jag först kom hit räknade jag med att 1 USD = 7.5 SEK ungefär...NU är 1 USD = 6.20 SEK!!! Kan man ha mer tur eller? Allt blir billigare och billigare för varje dag jag är här! Men kan samtidigt inte låta bli att undra när det kommer vända? Borde jag shoppa allt ybersupernödvändigt nu? Nja inte så taggad på det men är supertaggad på vanlig shopping!!! :D







Lucy, en superglad celia, Tatiana och en STOR otroligt god tårta :D



Lite sådär lagom sent sen så kommer man hem till denna ^^ Jag som trodde det var fredag liksom? önsketänkande... men det var gulligt gjort iaf :D <3



I lördags kommer jag hem och så ringer en kompis Carolyn och undrar om jag vill hänga med på "the KU game". KU står för Kansas University och är det collagelag som nästan alla hejar på :D Har därför hört en hel del om KU och nu fick jag äntligen åka dit och uppleva! Sjukt kul, här är en bild på början då bandet spelar och fotbollskillarna springer ut på planen.


Carolyn!! :D Men en tatuering på jayhawk (KU:s mascot)

Nää nu ska jag sova, pussar på er <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0