Kallt...?

Okej, kommer ni ihåg hur Haley bil ser ut? om inte så får ni en liten reminder ^^



Vet att det är en leksak på bilden men pallar inte leta på google ^^


MEN...ni ser ju att den inte har någe tak? Finns tak att sätta på, men Hal sätter bara på det när det regnar ^^ vilket är typ aldrig!! Fatta hur kallt det är på morgnarna när klockan är 7 och det är mörkt ute? Goosh... men jag överlever...trodde jag...haley sa igår att hon inte så ofta sätter på taket på vintern heller om det inte snöar för tillfället! :O OMG!! minusgrader liksom...

Börjar redan längta tillbaka till min stora mysiga fjällrävenjacka...



Tog inte med mig nån vinterjacka eftersom den var omöjlig att få ner i väskan...  men kanske ska be mamma skicka? (A) mihi <3


Pussarr <3

Kommentarer
Postat av: Kroo

aa asså det kostar nog INTE några hundralappar asså... X) <3

2010-10-25 @ 16:51:01
Postat av: Karro barro

Asså haha, grejen är att jag kmr föräta mig på godis, vet inte HUR mycket jag åt per dag xD missbruk hehe :P så nu har jag dragit ner på det, eftersom det även skadar kroppen INUTI :P :D <3

2010-10-25 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0