XC is over...

Jepp cross countryn är slut för året...av nån anledning slutade just den sporten JAG håller på med mycket tidigare än alla andra sporter. Typiskt. För ni som inte vet så är sporterna här indelat i tre säsonger, ex så har american football varit på tv ungefär sen jag kom hit, constant....tydligen enligt Scott så kommer det vara över om ett tag^^ Lite synd, ganska kul att kolla på det faktist. Men iaf, nästa säsong (i min skola iaf) börjar inte förrän om några veckor! Får lyfta arslet och dra ut och springa själv om jag inte ska se ut som ett köttbulle xD (maten är ju som den är i detta land)

Ska iaf försöka komma med i basketlaget....men ALLA säger att det är supersvårt, och att alla där är hur bra som helst...så jag vet inte, annars finns det bowling ^^ och kanske simning...Ska försöka hitta nånting, grymt kul att vara med!! Saknar redan cross countryn <3

Tog en del bilder i lördags, hääär kommer dom!



När vi kom dit svintidigt på morgonen, ca 5 timmar innan vi ens skulle börja värma upp. Jag var helt död och joinade dessa tre in the front. Snodde åt mig så mycket jag kunde av Tylers filt jag bara kunde + att jag hade frya tröjor på mig xD Senare när vi sprang hade solen gått upp och jag dog av värmeslag ist...^^







Dessa roliga fillurer Kevin, Jacob och Sam såg ut såhär när the national anthem spelades^^ (dom var inte seriösa) sen klagade dom på mig för att jag inte gjorde som dom xD Men och, jag var den enda som kunde texten OCH sjöng med!! Så mkt mer värt tyckte jag, tillslut höll dom med mig....^^ Erbjöd mig att lära dem texten men dom tyckte det kännsed lite fel att en SVENSK tjej ska lära dem deras nationalsång xD couldn't agree more^^ (har lärt oss den i min körclass )



Can you se the blue sky?....mihihi hörde att ni hade hela två två dagar med fint väder i sveirge...jag har haft två månader...nä ska inte retas <3



THE END :(




Kommentarer
Postat av: K

här är det INTE fint väder^^ fniss

2010-10-21 @ 12:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0