Swim meet!

Förra veckan hade jag mitt andra swim meet at East, det var riktigt kul! Dock så var jag väldigt hungrig när klockan tickade iväg. Jag och Ximeih sprang under tiden simmhopps tävlingen ägde rum runt i skolan i BADDRÄKT och letade efter fungerande automater, jag fick tag på torkad frukt och en dricka (som jag trodde var någon form av enegri dricka). Jag hade helt glömt bort att jag hatar torkade bananer vilket var var 50% av påsen med torkad frukt innehöll...samt att drickan var en ZERO calories artificial sweetening bläää dricka... Fint!



I denna pool simmar jag mån-tor + lördagar :)

Lite coolt att skolan har pool, gym, dans lokaler, wrestling lokaler, 2 enorma idrotts salar, gymnastik sal, tennisplaner, american football plan, softball planer, baseboll planer, friidrotts anläggning osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0