Back!

Hej pa er dar hemma, I'm back!! Efter ca 1.5 vecka.

Mitt liv har i USA forandrades valdigt abrupt forra sondagen da jag flyttade fran min vardfamilj som jag bott med sen i Augusti da jag kom hit. Valdigt trakigt men tydligen nodvandigt. For att gora en lang historia kort sa flyttade jag for att min yngre vardsyster inte madde bra... Det var sjalvklart inte mitt fel att hon (mar) daligt men jag antar att min vardmamma trodde att situationen skulle bli battre for Holly om jag flyttade, men tja ^^ 

Min IEC, Tena (kontaktperson fran EF som bor i narheten) kom och hamtade mig och alla mina saker bara samma dag som jag fick reda pa att jag skulle flytta. Jag fick sen bo hos henne och hennes man Allan och deras utbytesstudent Paula fran Spanien i lite mer an en vecka medens jag vantade pa att alla papper skulle bli klara sa att jag kunde flytta in hos min nya vardfamilj. Jag hade det verkligen hur bra som helst dar! I Mandags kvall flyttade jag in hos min nya familj, dom ar verkligen jattegulliga!

Sa det var det! Uppdaterar mer senare :)

Puss och kram! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0