Sött <3

Nej, det går inte plugga idag...min hjärna e utpumpad och behöver vila från allt som har med skola att göra! Det går inte att plugga framförallt inte när man precis hittat en blogg med de sötaste djurbilderna man kan tänka sig.. <3



Vill ha vill ha vill ha..... <3 Så söt att jag smälter!! <3 Synd bara att de växer och gillar lera...



Kan inte göra annat än att skratta åt denna bild och tycka att den är söt såklart.... <3



Dessa kunde få mig att spring en mil när jag var liten.... nu underar jag varför men jag såg ju bara deras översida och den ser ju inte lika trevlig ut precis....



Asså NUTTE skaffar jag någon gång en hund ska jag ha exakt en sånhär! Den ser ju ut som en nallebjörn awww <3 Snälla ge mig i julklapp <3




Awww <3



Det är svårt att tänka sig att när dessa djur växer upp dödar de fler människor i Afrika än vad lejon gör... så sjukt söt <3



<3...


Ett djur jag aldrig tyckt så mycket om är katter... Dom är jättesöta när dom är små men nee... lite för osociala.... "ge mig mat men rör mig inte för då springer jag iväg eller river dig"... Kul liksom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0