Tråkdag...

Idag är jag ledig, resursdag heter det, en dag som r till för att våra lärare ska boka in olika aktiviteter så som studiebesök, omprov, prov, filmvisning eller något annat "roligt" men idag var de snälla nog att låta oss vara lediga. Det kändes så otroligt skönt igår efter det vidriga provet att veta att man inte skulle behöva gå upp tidigt idag och plågas med fysik matte och kemi. Men nu känns allt väääldigt segt och tråkigt... varit vaken 4 timmar men käns som 40... Det är ju ändå typiskt att man när man äntligen har en ledig dag har tråkigt...

Jag har engentligen engelska uppsatser att skriva... därför jag segar så... bleeh

Nu längtar jag till HELGEN! Det blir utgång med med mina närmasta vänner, efterlängtat, jag har inte varit ute på jättelänge nu! :(

Nä men nu ska jag börja med lite engelska, inget jobbigt arbete egentligen det tar bara emot att sätta mig ner och börja... suck..

XOXO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0