Snälla ge mig lov <3

Jag vet att denna blogg är grymt tråkig nu utan några bilder men jag ska försöka bättra mig ^^

Nu är lussebullarna klara, under tiden degen skulle jäsa gav vi oss ut i snöovädret och köpte en gran, nu börjar det verkligen likna något! ;)

Men innan julen är här ska mamma fylla år (den 22 december) och det ska bjudas på middag och festligheter sen är det En dag till julafton!!! :)

Den 29:de bär det av till ÅRE!! Jag är så sjukt taggad på att åka skidor och att fira nyår! Förra året då jag fira nyår i USA var vi på en lite halvtaskig show där även middan serverades och ringde in det nya året inomhus... detta år är jag därför dubbelt så taggad på nyår, med en läcker outfit, festlig multirättersmiddag och på det en najs utgång!!   Jag ska bo med familjen 2 nätter på Holiday Club, sen bor jag med Johan till den 8 ungefär :) Sjukt mysigt att vara i fjällen och ta det lungt med sin älskling... <3

Tyvär har jag SJÄLVKLART ett KEMIKURSPROV den 11 januari TACK FÖR DEN!!! Slutet på lovet kommer att vara all about chemistry.... buuhuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0