En mindre trevlig sak ^^

OMG!!

Jag glömde en sak ^^

Jag har dissekerat en katt idag....

Alla hjärtans dag och jag karvar i en död katt på anatomin, har ju vetat om att vi ska göra det ända sen början av året men ändå! Tydligen är de i ett speciellt ämne som gör att de luktar kemikalier, för tillfället... så det var inte så hemskt som jag trodde det skulle bli faktiskt. Den var ju inte lurvig och mysig heller liksom... men vi ska hålla på med dessa katter i flera veckor! Gosh... jag hoppas de där kemikalerna håller i sig. Tur att min kärlek till katter inte är någevidare hög... ^^

Stackars katt...

Men det är ju för educational purpose liksom... ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0