Hawaii dad 4 del 2 ^^

Dag 4 del 2

Efter Pearl Harbor åkte vi till en annan del av ön Oahu för att först käka lunch på Donken och sen gå på "The Polynesian Cultural Center" På vägen dit såg vi hur många långa underbara stränder som helst! Allt vi ville göra var att stanna bilarna och lägga oss i den kritvita sanden men ne ^^ Alla var därför väldigt skeptiska till the polynesian cultural center men när dagen var slut så tyckte alla ändå att de hade haft det riktigt kul där :D



En bild tagen från bilen ^^ Ser ni?? I wanna go back!! Please take me back! <3



Jag trodde hela vår tid på polynesian stället skulle bestå av att vandra rint som på en djurpark men icke^^ Vi började med en båttur där dom berätta om hur människor på bla Hawaii levt. Detta är jag och Camilla på båten :D

Hela stället var som en ENORM trädgård :D Vackert värre! <3



Jag och två Hawaii typer ^^ Doing the "hang loose" sign :D



Allie tittar bak mitt under dans showen vi var och kollade på :) Jag och Camilla passade på att sola!!




Efter en del shower såg vi en solplats och la oss här ^^ Människor som gick förbi tyckte det var jättekul och vissa tog tom bilder...^^ Tur att jag behöll alla kläder på iaf ^^



Vi gick förbi denna Skylt och alla Norskar dör av garv ^^ Vi svenskar står och tittar på tills en av dem lyckas hämta andan och säger att "Hale Pule" betyder "Tail Fucking" HAHAHHAHAHAH (sorry for the bad word) Tydligen ett hus där par gifter sig tror jag att jag läste ^^ höhöh



Me and Camillla <3 Bild på bilden

Tog inga fler bilder denna dag men vi gick på en show på kvällen åt Buffé och grejs :) Massa roligt <3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0