Hawaii day 5

Dag 5

Denna dag ver helt fantastisk!! Den började med att vi åkte på snorklingtur till ett natureservat, jättefin snorkling!! Vissa såg en sköldpadda, jag ville sjukt gärna också se en men it didn't happen ^^

Vägen ner till stranden :D



Livräddarna på alla stränder hade alltid dessa nedanför sina torn ^^


Miss you guys<3 <3 <3



Efter snorklingen åkte vi till en av världens mest berömda stränder!! WAIKIKI- beach!! <3<3



En till bild (A)





När människor frågar vad som var den roligaste saken med Hawaii svarar jag alltid  --------- >>>>



SURFING PÅ WAIKIKI BEACH!!

Vi tog en lektion, det var jag och två tjejer till i en grupp som fick instruktioner och hjälp av en kille, vi paddlade ut till honom, en bra bit ut, han rättade till brädan och gav oss sen fart när vågen kom och sa "stand up!!" Jag tror jag klarade det på första!! Stod upp en bra bit, surfade med vågen! Det var helt otroligt!! :D



Mihi denna bild igen ^^



Något som var "nytt" på Hawaii var all frihet!! Man har på ett sätt vant sig vid att inte ha samma frihet som i sverige, samma lätthet att ta sig till ställen och så, men här fick man friheten tillbaka!! Det hette, gör vad ni vill vi möts om 7 timmar här för att käka lunch ^^ Låter inte så konstigt för er men när jag berätta det för min värd-mamma så blev hon väldigt ställd ^^

Här käkade vi middag!!








Vi på kvällen!! <3

Pussar på er där hemma<3 <3 <3

Är btw ledig idag igen!! :D






Kommentarer
Postat av: Karro

Vadå jag tycker den e jättefin! Har den på väggen hemma oxå :D <33

2011-02-03 @ 19:01:37
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0