hm..

Jag har ett STORT val framför mig, jag har skutit upp det fram till nu i sista stund men nu tror jag att jag äntligen funnit en lösning. Valet är vilken spring sport jag ska välja, SIMNING eller FRIIDROTT... ^^ XD

Jag har velat olika argument fram och tillbaka, frågat folk och så vidare... Friidrott har jag redan "gjort", eller 4 år i sverige? Simning skulle vara något nytt! :D + att friidrott är en ganska seg sport... men en hel del kompisar kommer köra track (friidrott), + att det är utomhus. Simning ska tydligen ha extremt jobbiga pass, även innan skolan!! Jag känner ingen som ska simma vad jag vet, men lagsporter är roligare och det är mycket mindre folk som är med i the swim team. osv... gaahh!!

Men nu ska jag i alla fall testa simning nästa vecka och se om det finns lite sköna människor och om jag inte är helt värdelös, annars byter jag till track!!

Jätteledsen för att basketball snart är slut :( Vår sista team dinner imorn hos SHERIDAN'S house!! Me like :D Sen vår sista match på torsdag! Buuhuhuhuhu...:(

Pussar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0