Hm...

Okej, något jag är superstressad över är vilken skola jag ska gå på när jag kommer hem... jag vill ju gå på Norra Real <3 MEN det är fullt! + en eventuell kö... även om utbytesstudenter får förtur så vet man ju aldrig...

Jag har mailat en hel del andra skolor, måste ha andra alernativ. Jag kan inte stå där i augusti utan en skola att gå till! MEN nästan alla skolor jag mailat säger att jag måste gå sommarskola i en månad nästan direkt när jag kommer hem! Panik! Nej jag tänker INTE gå sommarskola! Jag har massor med planer för sommaren, vill inte sitta i skolan i juli och läsa Kemi! Fan att Norra skulle ha en så konstig poängplan då...

Snälla låt mig komma in på Norra!! <3 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du kommer in! :)

2011-02-17 @ 13:46:39
Postat av: Maxhelen

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-11-03 @ 15:28:03
URL: http://maxhelen.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0