KU

Hej på er!

Idag var det match mot Lawerence Free State High och vi VANN! Det var väldigt jämt under nästan hela matchen utom då vi låg under med 8 poäng, jag fick inte spela så enormt mycket men det var roligt ändå, Lawrence är en student stad, collaget KU - Kansas University ligger där och wow va kul det måste vara att gå där! Tyvär hade freshmen också match och vi då som skulle åka hem med bussen fick vänta i en evighet så jag kom inte hem förän vid 4... sen dess har jag badat, målat naglarna, plattat håret och alla sånadär viktigheter ^^

Ikväll, så snart Haley kommer hem ska vi till Audreys födelsedagsparty ^^ Det kommer bli naaajs, pallar inte sitta hemma mer liksom så detta kommer lägligt :P





Kommentarer
Postat av: Liiiiiiiisa!

Hej i stugan!

OMG OMG OMG OMG OMG!

var du i Lawrence kansas!!!!!!???????

Jag doooor! gud vad jag ar avundsjuk pa dej nu!

du ser, varan favortit serie supernatural har tva karaktarer som vaxte upp i Lawrence kansas (i serien). dom ar jatte snygga och jatte bra! :D hehe.

men ah, bara for att dom ar darifran i serien sa vill jag oxa aka dit. xD hahah

pussssss pa dej! <3

2011-02-07 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0