Paket till moi! <3

I Torsdags när jag kom hem från basketen och är påväg upp för trappan så ser jag ett stort blått paket!!! Till MIG! Det finns inte mycket som gör mig lika lycklig härborta! Man känner sig så älskad och omtänkt :) Jag öppnade det och där ligger underbart svenskt plockgodis, marabou, dumle, geisha, tidningar och mina skidkläder + annat. Grät nästan av lycka när jag upptäckte att mamma måste ha tvättat mina skidbyxor precis innan hon lagt ner dem i paketet för de luktar precis som våran tvättstuga!! Förstår ni!??! De luktar HEMMA! <3 Inte för att jag har nån extrem hemlängtan men det var en väldigt trevlig överraskning ^^

Tack så mycket mamma, och ha en glad alla hjärtansdag! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0