Skidor <3 ...

Det suger att ni har lov och inte jag... Jag vill också åka skidor! Saknar det <3

Johan och karro åkte till Alperna idag, kul inte få höra ett ljud från dem på tre hundra år! Mamma och Wille åkte till fjällen med en annan familj... skryt inte för mycket nu bara när ni kommer hem! Jag vill inte höra ETT ENDA ORD!




Bilder från 2005 när jag var i Franska alperna  Val d'Isère <3

Btw så var det den här resan som gjorde att jag gjorde ett av mina sämsta val hittils i livet, att läsa franska... Jag var tvungen att lämna in lappen två dagar innan jag skulle åka till La France... Franska som jag sen fick lida mig igenom i FEM år! Det enda jag nu kan säga på franska är "hej mitt namn är..." och några liknande fraser...på fem år!! Jag är glad att det är över nu i alla fall!! :D FOREVER I HOPE!




Kommentarer
Postat av: madeleine

sv; ja verkligen, skitkul att åka skidor ju:D!

2011-02-27 @ 15:39:50
URL: http://madeleineforssell.blogg.se/
Postat av: SaraWhitmore

Jag ser att du inte har blogsvar så va med i min tävling där du kan vinna bloggsvar låda! väljer ut 3 sytken vinnare!! :) kram och lycka till :)

2011-02-27 @ 16:07:04
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Lina

usch jag har samma symptom av 5 års spanska! :O fattar ingenting!



Men se det såhär, du får ett äventyr på andra sidan jorden, så får vi massa snö som vägrar försvinna...

2011-03-01 @ 18:42:04
URL: http://liinish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0