Slut på ledigheten ^^

Efter tre dagars spontan ledighet sådär mitt e veckan pga lite snö så kommer jag återgå till skolan imorn ^^ Man kan tycka att jag borde ha haft ALL TID I VÄRLDEN att göra alla läxor men nu sitter jag här klockan 11 och nää ^^
Dagen började med att jag blir väckt av Haley som säger att jag har basket träning idag, "SÅ FAN HELLER" tänker jag som inte hade hört ett ord om det, jag hade planerat att jag skulle gå på bio och shoppa på forever 21 idag och ta allt lugnt och kanske göra lite läxor men nää... Jag var så sjukt sur på att vi hade träning, tränarna hade mailat alla päron om det under morgonen....inte rättvist...jag hade andra planer än att pallra mig iväg till en träning... Men väl där blev jag på bättre humör ^^ Vi tränade med freshmen, (betyder att det e lite mer chill) och det var inte svettigt alls, kanske för att det helt seriöst var minusgrader i hallen ^^ Men det gjorde inte mig så mycket^^

Efter träningen blev det i alla fall Bio, vi såg "The Green Hornet" Den var riktigt rolig!! Vi var helt solo i salongen! Efter det hade vi liiiiite tid för shopping, så vi gick in på forever 21 och jag fick med mig en klänning jag antagligen kommer ha den 12/2 på WPA och en annan typ vanlig klänning att ha i skolan ^^

WPA = Women Pay All = typ homecoming, fast tjejerna fixar allt ^^ Dvs att tjejerna frågar killarna, bestämmer vart det ska ätas, betalar, fixar fordon och grejer :) Det väljs även King and Queen fast det heter Sweetheart king and Queen ^^ Infaller liksom med alla hjärtans dag :)

på kvällen sen åkte jag och Celia och såg skolans musikal, skönheten och Odjuret, den var HUR bra som helst!! Kostumerna var fantastiska och danserna och sångerna WOW, vi funderar på att gå igen om vi kan få nya biljetter, men jag tror att det är slutsålt...

Nä nu ska jag försöka sova, pussar på er där hemma hoppas ni får en najs fredag!! <3

Sorry ingen bild idag :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0