Söndag...

Söndag natt....igen... alltid med tanken "Vad-hände-det-var-ju-nyss-fredag-eftermiddag?" i huvudet samtidigt som men vet att hur tidigt man än går och lägger sig så kommer man inte kunna sova eftersom att man totalt har vänt på dygnet under helgen och snabbt kommit in i vanan att gå upp vid tolvsnåret...

Jag kommer tänka på er där hemma så LITE SOM MÖJLIGT under den kommande veckan samtidigt som jag sitter med min Russell Stover choklad och tjockar mig... femton dagar till HOLLYWOOD! Sug på den sen när ni retat mig klart sen nästa söndag!

Simningen börjar imorn! Jag är lite nervös, jag har aldrig tävlingssimmat och sånt, bara simmat för nöjets skull... Jag hoppas jag inte gör bort mig för mycket, men det lär ju inte bli så... Jag hörde att träningarna för C team skulle vara klockan 4.15, skolan slutar 2.40, vilket betyder att jag bara ska sitta där i skolan i 1.5 timme och göra nada? Inte kul, och på even days blire det tre timmar och femton minuters väntan, jag är inte så taggad längre måste jag säga. Det blir nog track sen i alla fall, kommer ju aldrig komma hem annars??

Mellan fall and vinter season hade dom a "dead week" då ingen sportrelaterad aktivitet fick inom skolan fick äga rum, jag hade gärna haft en sån nu :S...

Puss <3


Kommentarer
Postat av: SaraWhitmore

Titta in om det va DU som vann en blogsvar låda hos mig!!! Valde ut 3 så titta in för man vetaldrig vem det kan vara!!! =)



KRRRRRRAAMMMMMMMM SARA!!<333

2011-02-28 @ 17:40:13
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Liiiiiiiisa

hej hej

du kan klara det med ismningen! :)

prova vad du tycker ar kul, och om det suger kan du ju alltid byta till track anda. :P



besitos!

2011-02-28 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0