The last day in paradise <3

Hawaii dag 6 - the last day in paradise <3

Sista dagen på morgonen så packade vi alla väskor, åt en ybergod frukost och packade vad vi skulle ha med oss till stranden. Väl framme vid Waikiki beach agains så skulle vi segla på katamaran!!!!! Ännu en dröm som blev uppfylld tidigare än jag trodde ^^ Det togs inte så mycket bilder den här dagen tyvärr men men ^^



Här sitter/ sår en del av oss innan vågorna har börjat på allvar ^^

Jag ville så gärna styra båten, tillslut tog jag mod till mig och gick fram till han som styrde och frågade om jag kunde få testa ^^ Modigt värre!! Snubben var dock lite konstig, stod och stirra på mig i en evighet ungefär som att han inte fatta vad jag sa....tydligen försökte han skämta....inte roligt när man står där hängandes i luften liksom. Sen bara gav han mig ratten och gick iväg och satte sig xD





Emelie tog denna bild på mig under denna härliga stund då jag styrde en katamaran utanför waikiki beach på Hawaii!! :D <3

Efter segligen så passade vi på att ligga på stranden och bada de sista timmarna, samt att käka lunch på "the cheesecake factory" <---- Underbart place!! <3

När vi väl var tillbaka där vi bodde och skulle ta farväl så var det vääääldigt sorgligt och jäklar vad vi grät.... :( :( :( :(

Inte kul alls! hatar farväl men men... ^^

Hawaii var verkligen en av de bästa veckorna i mitt liv!!! Tack Mamma för min underbara fördelsedagspresent!<3 <3


Kommentarer
Postat av: Karro

Mmm hehehe men nu är det slutshoppat för en tid :D

Feeett koolt att du styrt en katamaran! haha kan tänka mig att du inte kunde hålla dig från det! B-D Saknar dig massor, pussis <3

2011-02-09 @ 23:59:53
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0