WEEKEND!!!!!!!!!!! <3

Denna torsdag var den sista dagen på veckan, lediga imorn! Yääy! Det ska bli hur kul som helst imorn, ska ut och shoppa med Celia, ska till mit favoritställe Oak Park mal och shoppa inför WPA, celia ska ha en klänning jag ska kanske köpa en. Jag funderar på att använda min gamla klänning faktiskt, den jag hade på homecoming. Jag köpte en rosa klänning senast  jag var och shoppa men den satt inge lika bra så mjaaa...vi får se helt enkelt.

Jag är superexcited for WPA!! Jag ska gå med Celia Patrik och 4 pers till, fört göra oss iordning hos Celia och sen åka och käka midda med vår grupp sen vidare mot själva dansen!

Det var bara jag och Scott hemma nu under kvällen, jag fick välja middag, självklart valde jag BBQ! Asiatiskt har länge varit min favorit, men inte nu längre! Kansas är känt för att ha bäst BBQ i USA, lite typ "the father of" stil så jag har verkligen kommit rätt!

Hann även med att prata lite med kära mille, vi kom båda överrens om att vi ska kyssa t banan när vi kommer hem och åka bara för att det är roligt!! Länge leve t-banan!!! Dom tycker det är jätte exotiskt att jag åker T bana till skolan i sverige xD T bana = frihet <3 Lite jobbigt ibland att man måste ha skjuts överallt vart man än ska, men måste fortfarande komma ihåg att dom är vana vid det och förväntar sig inge annat. Jag förstår verkligen nu varför alla 16 åringars päron ger sina barn en bil när de fyller år, personligen skulle jag vara så trött på att köra runt min unge så skulle skaffa den en bil så fort det bara gick! XD I

Det har varit väldigt dåligt med bilder på senaste tiden, ska försöka ha med mig kameran lite oftare ^^

Pussar på er där hemma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0