Valentine's day!! <3

Happy valentine's day!! <3

Alla hjärtans dag är en av de bästa dagarna på året!! (enligt mig), alla är så glada och det är hjärtan överallt och aww det gillas <3

I skolan idag har hur många som helst gått omkring med blommor i händerna, jag fattade inte riktigt förän idag att människor beställde blommor till varandra och skrev en liten note. Carnation sale hette det typ... jag var med excited över WPA och den uppkommande tredagarshelgen... Men så gick alla omkring med blommor jag jag fatta ingenting tills jag fick det förklarat för mig. Den gick jag och kolla om jag var med på listan över människor som har blommor att kvittera ut, and yeez i was! Gulliga Haley hade en till mig <3 Känner mig bara grymt dålig som inte gav henne någon nu... :( Men får gottgöra det på någe annat sätt! :D Vissa gick omkring med BUKETTER, jissa vilka liksom? The cheerleaders, the most popular lalala xD men kul var det!

Jag hade med mig kameran till skolan idag, eller rättare sagt celia hade med sig min kamera eftersom jag glömde den i hennes väska i lördags ^^ Under engelskan kom den fram och jisses, inte vanligt att "regular people" have cameras XD Bara proffsen som plåtar för skoltidningen som glider omkring med sina ^^

Här är iaf resultatet ^^



Miguel och Taka!! Sjukt roliga killar! Skratta så mycket så jag grät idag XD



Taka och Audrey!



Alla tre ^^



Jag och Audrey <3 och takas fingrar...


Fett koncentrerade på vårt grupparbete ^^



Där ser ni blomman jag fick av min supersnälla syster Haley!!! <3



Audrey och Miguel insisterade på en gruppbild med vår lärare som alla kallar "crazy kramer" ^^

Efter skolan hade jag match, hann med en sväng till starbucks innan!! Det gillas!





Inte världens bästa bild på kathreine, men hon är längst i laget!! Längre än alla tjejer i alla lag vi spelar mot, hur kul som helst att se henne spela när hennes motspelare försöker ta sig förbi henne xD Eller när vi är on offence och hon får en pass och bara lägger den lungt och sansat upp i målet utan de minsta bekymmer! Kathreine you are sooo good!! :D



Kathreine med min blomma i skolbussen påväg till matchen ^^



Jag i bussen ^^



Min Valentine's present jag fick från Grandma and Grandpa!! Aww va glad jag blev i morse när jag såg det!! Jag som ni ser fick chokladask med baskettema, Holly fick med softball och Haley med en fotboll :D + 15 dollar på itunes :P

Det var min alla hjärtans dag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0