Freeedag!

Igår var nice dag i skolan, förutom att jag var tvungen att karva i en död katt kanske... Jag och Abby var ute och åt under lunchen, här kommer lite bilder :)



I Abbys bil ;)




Abby!



Jag och min supergoda sallad!



Dessert på TCBY, ett yoghurtglass ställe med supergoda toppings! Alla snackar jämt om detta ställe och frågar om jag varit där och nu har jag äntlligen ^^



Jag lite senare under Engelskalektionen, Miguel upptäckte snabbt att jag hade min kamera med mig så det blev lite bilder så jäkla nice att vi sitter så långt bak i klassrummet xD

Jag var tvungen att lämna in alla mina basketkläder idag mellan 8-9....tack liksom, en lördag morgon! Annars hade jag fortfarande sovit <3

Nu sitter jag här iaf i min säng och väntar på att mille ska logga in på skype..<3

Jag vet att ni där hemma har lov...bläää på er! Johan påminde mig om det igår, alla ska iväg och åka skidor...och jag ska gå i skolan, samma sak som under höstlovet och jullovet!! Orättvist! Jag sa det till Haley och då påminde hon mig om spring break som är en och en halv vecka, då sa jag att ni sen kommer ha en veckas påsklov... Här är dom inte ens lediga en endaste liten dag för påsken! Ironiskt, det är ju inte Sverige som är mest religiöst direkt... XD











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0