WPA!!

I lördags var det äntligen dags för det alla hade väntat på så länge, WPA!! (Women Pay all)



Jag GICK hem till Celia vid 5 i lördags för att göra iordning oss, that was like the best part! Eller inte riktigt men kul var det! Vi gick med en kompis vid namn Patrick, det var vår lilla grupp liksom ^^ Det var ju lite valentine's day tema så det var en hel del med rosa klänningar. Vi käkade midda på ett najs ställe, efter det åkte vi till skolan och var där ett tag. Jag dansade en del men inte så speciellt mycket, synd men men ^^ Jag och Celia hade våra snygga klackas på oss hela kvällen, vi kände oss dock som jättar eftersom freshmen girls are so short, och de blev ännu kortare när de inte pallade sina klackskor längre... Tjejerna i generellt sätt är kortare här, så känner mig alltid lång ^^ (utom during basketball practise)...



Ingen vidare bild på mig men där ser ni Celias sööööta lilla hyperaktiva hund! <3

Vi åkte sen till "Sheridan's" för efterrätt, supergott. Första gången jag åt det var när jag var på team dinner med basketen hos Anna Sheridan, gissa om det fanns MÄNGDER med glass!! xD Fattar inte hur hon can stay so skinny! mihih ^^

Vi spenderade sen resten av kvällen hemma hos Celia framför tv:n, jag hade hennes ybersöta hund i knät också, jättemys!

Pussar på er!! <3

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

Åh gud vilken fin klännning du har!

Snygga brudar!

Önskar vi oxå hade WPA, vi har inga danser eller något överhuvudtaget.. Dx

<3<3<33<3<3<3

2011-02-17 @ 04:19:03
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0