Yääy!

Detta är en så extremt viktig sak att skriva om så att det förtjänade ett helt eget inlägg ^^

På matchen idag bröt jag en pass vid andra lagets mål och dribblade sen bollen snabbt som bara den ner till vårat mål! Helt solo från mitt lag men en tjej från andra kommer precis när jag gör en layup och slår bort mina armar, jag hade lust att strypa henne för att hon förstört mitt moment meeeeen jag fick två straffkast ist så det var inte så nödvändigt längre. Jag missar första men andra SÄTTER JAG!!! OMG!! Publiken som mest består av föräldrar och syskon samt hela mitt lag blir helt galna och jublar!! (för att det är mitt första mål, hehe xD) Thihih ^^


Kommentarer
Postat av: Lena

Jättekul Nickan!

2011-02-12 @ 10:55:43
Postat av: Karro

haha grattiis! :D <33

2011-02-13 @ 00:39:16
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

åhhhhh gratttttttis nicole!!!! Gud vad roligt! :D <3<3<3<3

jag gjorde oxå mitt första "mål" igår! Helt crazy! :D Herregud vilken kalabalik det blev! xD :D :D <3<3 jag är så glad! :D

mina värdsystrar är oxå glada för dej! :D

2011-02-13 @ 03:11:04
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0