Hawaii snart!

Heej!!

klockan är nu 02.10 och vi ska åka till flygplatsen klockan 4, ingen idé att gå och lägga mig nu, kommer ändå inte kunna sova!!!!!

Jag har kollat in vädret...ser varmt ut!! Saknar en del sommarkläder som jag lämnade hemma, men kanske kan investera i lite kläder därborta. vi ska ut på shoppingdag tydligen på söndag så jag är taggad! Flippflopp är ett köp som måste göras där också!

Jag är färdigpackad sen flera timmar tillbaka men känns ändå som att det är något jag glömt...självklart kan jag inte komma på vad men som Johan alltid säger "Det löser sig" :) Har passet och alla papper så iväg kommer jag allt!



Waikiki beach!! Här befinner jag mig nästa vecka!! :)

P.s Hare så super kul i Idre nästa helg alla ni som ska dit från Norra!! <3 Jag hoppas jag kan joina nästa år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0