Hm...

Jag börjar bli lite stressad för det här med vilken skola jag ska gå på när jag kommer tillbaka till Sverige. Som läget är nu vill jag verkligen tillbaka till min gamla skola Norra real <3 Samtidigt tvekar jag lite, allt snack om att Norra är svårare än andra skolor lockar inte speciellt mycket. Men vart ska jag annars gå? Vad var mina andra val jag hade för nästan två år sedan när jag skulle välja i nian? Lisa har ett bra förslag, men då är allt på engelska, jag vet inte om jag klarar ex kemi på engelska liskom. Gah svårt!

Ett annat problem är kursplanen, Norra hade en mysko kursplan som inte många andra skolor har så ska jag börja någon annanstans måste jag lösa problemet med det...




Norra Real!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gjorde du när du sökte till en familj samt skola i USA? Vilka hemsidor kollade du på? :)

2011-01-11 @ 08:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0