I am still missing...<3

Heej!

Jag har så inte lust att gå till skolan imorn...vill inte vill inte vill inte! Kan inte släppa Hawaii ännu! Borde ha varit två veckor istället för en!

Aja^^

Idag vaknade jag vid 13.15 ^^ Hawaii var 4 timmar efter i tiden + att jag inte sovit länge alls se den senaste veckan, vi gick oftast och la oss vid 1 och upp runt 7 så. Idag pratade jag äntligen med min kära Johan <3 Fick höra om Norras idreresa, lät som att de hade haft det hur kul som helst, lyckligtvis är jag inte det minsta ledsen över att jag inte var med ^^ (hawaii <3)

Hann inte med att skriva om dag 2 men här får ni en liten bild iaf ^^



Detta är jag och en av världens roligaste människor Camilla <3 Från Norge, och om ni tycker jag skrattar mycket så skulle ni hört henne när jag berätta en rolig grej vid middan en gång;) Miss you!! <3

Kommentarer
Postat av: Karro

Berätta mer om Hawaii :D

2011-01-25 @ 00:52:43
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/
Postat av: Reimersgänget

Hej Nickan,

Det låter som om du har det bra. Vi tänker på dig!

Stora bamsekramar från oss alla!

2011-01-25 @ 01:13:49
Postat av: camilla

Detta är jag och en av världens roligaste människor Camilla <3 Från Norge, och om ni tycker jag skrattar mycket så skulle ni hört henne när jag berätta en rolig grej vid middan en gång;) Miss you!! <3



MISS YOU TOO <3

Jag kan inte stoppe och skratta, best story ever! Jag så Terkel i knipe på film i går, jag skratta så myke!! haha

2011-01-25 @ 16:08:47
URL: http://www.camillakittelsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0