Idag!

Heeejsaaaan!

Idag har jag trott det varit måndag hela dagen...tankar som "suck evighet till helg!" har passerat min hjärna minst 48 gånger och gett mig ett lite deppigt humör, sen kom jag självklart på att att "nää men det är ju ONSDAG!!" Solstråle igen x 48!! ^^

Hade match idag mot olathe north west och vi vann med typ 25 poäng XD Jag gjorde inge mål...:( Vi har varit undefeated so far this year, de enda matcherna det nästan varit på håret var de två första matcherna....efter det har vi vunnit med minst 15 poäng varenda match...exciting ^^ Det kanske inte är lika spännande men superbra för moi för då får jag spela mer! :D

Hawaii! Kan inte sluta tänka på det!! Få lämna vinterlandskapet och åka till stället jag drömt om SÅ länge! Fint snö i tre dagar och jag längtar redan bort. Inte trodde jag att det skulle hända när jag var 17 dock ^^ Positiv överraskning, i lajk!! När jag var i åttaårsåldern önskade jag mig en jordglob, kommer inte riktigt ihåg varför riktigt men geografi har alltid intresserat mig...men jag fick en som jag sen brukade sitta och räkna ställerna jag varit på och ställerna jag ville åka till, Hawaii var typ alltid högst på listan!! <3

Blir lite osäker på vad jag ska ha med mig bara...jag har en tendens att alltid ta med mig för mkt ^^ tjej som man är :)

Lite ironiskt att jag har samma reseväska som jag hade när jag åkte hit, en vecka vs ett år XD



Dreggel...



Dreggel igen....^^


Nä nu måste jag slita mig från datan och göra något vettigt!!

Pussar på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0