Nervös ^^

OMG! Samma fjärilar i magen som förra gången jag flög har kommit tillbaka! Nej jag är inte det minsta flygrädd! Men halvläskigt att flyga själv...med BYTE! När jag skulle byta plan i Washington DC till Kansas City hade jag 2.5 h på mig men pga av den obligatoriska kön där de frågar vad man ska göra i usa och allt det där fick jag springa för att hinna! Det var även den största flygplatsen jag varit på tror jag! Fick åka "tunnelbana" till en annan del av stället ^^ Min lättnad när jag gick av planet och såg Holly, Haley och Scott stå där med skylten "Nicole Welcome to Kansas" var obeskrivlig! Denna gång kommer det antagligen inte bli lika stressfullt men ändå lite nervöst nu såhär innan...^^

50 min kvar! Inte det minsta trött!

<3 <3


Kommentarer
Postat av: Karro

Hoppas du får det aaawsoome där borta! Det kmr bli så jeeevla najs bebe :D Vill se bilder sen! Puss pusss <3

2011-01-15 @ 18:41:57
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

haaaaa det hur kul som helst nu nicole! det kommer gå jätte bra, du klarar flygresan med byte och allt därör att du är bäst! se till att ha det bäst nu oxå! :)))))

massa puzzzzzzzzzzzar! <3

2011-01-15 @ 22:04:00
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0