Today ^^

Efter en helt oförväntad 4 dagars helg ligger jag är i sängen och kan inte sova för att jag självklart vänt på dygnet... Har även varit förkyöd hela helgen och halsen är fortfarande inte helt i sin ordning... bara att bita ihop!

Idag har jag sepnderat dagen med att förbereda för (ni som inte fattade mitt tidigare inlägg) HAWAII!!! Perfekt liksom, har varit iväg till target och köpt massa olika förnödenheter i mini-size like shampoo and stuff, ybergulligt! 

Resan till Hawaii är med min exchangestudent organization, så jag reser inte med min familj denna gång utan med förhoppningsvis härligt EF folk! Alla dagar i Hawaii är fyllda med olika snorklingturer, besöka Pearl Harbor, shoppng och guidade turer samt ligga på stranden och softa!! I LOVE IT! <3



Snaaart...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0