Update from Hawaii!!

Heeeej!!
Star inne pa apple-store i ett shoppingcentrum pa Hawaii och latsas vara intresserad av en macbook air...men jag tror snubben som jobbar har har genomskadat mig ^^
Jag raffade manniskor pa flygplatsen i PHX fran min EF grupp sa ja flog bara ensam forsta flighten. Men kunde inte sova pa nagot av planen for det var for mkt turbulens! Sa jag sov inget den natten xD Det var helt otroligt att se Hawaii fran ovan da vi flog in over oarna!
Idag har vi legat pa stranden hela dagen i stralande sol!! Hawaii ar underbart!! Sooo beautiful here!! Sa nice att traffa andra utbytesstudenter axa!
Har inte varit pa waikiki beach annu men det kommer :)
oj jaklar maste dra!
Pussar a er dar hemma <333
p.s Lisa jag har traffat manniskor som var med dig i san francisco, lite coolt! Mihi <3

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

hahahaha va!? NO WAY!

vilka då? i så fall säg "hej hej hej". :D

ha det bäst!

2011-01-18 @ 06:29:46
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com
Postat av: Karro

Jag är såå avundsjuk på dig!! Hoppas det blir många trevliga dagar där borta :D <3

2011-01-19 @ 00:02:51
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0