Today!

Jag är nyduschad och klar för att sova klockan 8.53? Vad är grejen? Jo, lite smått sjuk...fortfarande, efter matchen idag sa jag till min tränare att jag antagligen inte kommer imorn på träningen eftersom jag INTE vill vara sjuk när jag åker till Hawaii!!! Så ska antagligen hem direkt efter skolan och packa klart allting!

Matchen idag var mot ett riktigt bra team, Shawnee Mission West. Det var så intense!! Slutade med 32-31 till OSS! Jag fick inte spela mycket alls, men passade verkligen bra med tanke på min förkylning ^^ Innan matchen hittade jag min jersey genomblöt av min vatenflaska...det var lagom mys att sätta på sig den! Vi har en tjej i laget som är 1.86 lätt längst överallt! Vi var mitt under uppvärmningen och katherene kommer sent in, de andra laget som värmer upp på andra halvan av planen bara gapade xD Sen att se dessa "småtjejer" försöka göra mål när Kathrene står där är nästan komiskt, ver inte hur många gånger de bara passade bollen till henne när de försökte sjuta xD

Go sophmore team!! <3

Pussar på er!!

Ingen bild att bjuda på idag sorry ^¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0