winter break!! :D

Under mellandagarna gjorde vi massa kul saker! Vi gick på bio tre gånger, shoppade på rean och i onsdags åkte vi till en stad som heter Branson i Missouri.


75% rea är inte dåligt! + att affärerna var inte i totalt kaos utan fortfarande i ordning vilket jag diggade, står knappt ut i sverige när det är rea...:S

I Branson gjorde vi ännu mer roliga saker! Vi var där med min värdmammas föräldrar och bror + hans familj. Vi bodde i condos, asså.....typ lite mer som små lägenheter och inte hotell. Men till min stora glädja hade vi pool :D och även ett gym. Vi hade fullt upp, gick på olika shower, laser-tag, gokart, ziplinging, shopping och mycket annat.





Detta var det roligaste! Ziplining, detta är Scott och är först ut! Vi "åkte" Runt mellan olika torn som var ganska väldigt höga. Det var på själva nyårsafton, hade precis innan pratat med mamma som ringde och sa gott nytt år
xD Kändes skumt xD

På kvällen på nyår gick vi på en show, det var kul men allt annat än vad jag är van vid att göra på nyår. Såg inte en enda fyverkeri, tydligen körs det vara 4 th of july ^^ Aja jag hade masa kul ändå :P





Grandpa grandma and kusinen Aaron :P Gokart banan ser ni i bakgrunden, sjukt kul att köra i den, var även branta backar och grejer :D



Såhär varmt var det ute ^^

Idag snöade det för första gången 2011 men som vanligt så smälte det lika fort som det kom... Men men jag klagar inte ^^

Det har varit en seg vecka då jag vetat att ni där hemma fortfarande har jullov... Mitt såkallade lov var 1.5 vecka...vadå lov liksom? Snarare en liten paus ^^ Snålt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0