Christmas in USA!

Heej på er! Nytt år och allt! Vet att jag inte skrivigt på länge men tog en liten paus under lovet kan man säga.

På själva julafton vaknade jag när ni i sverige kollade Kalle Anka på tv, kände ett sting av saknad men struntade snabbt i det och gick ner till vardagsrummet och kollade film men min kära familj. När den var slut så skypa jag med min familj hemma mitt i deras julfirande! Åh så glad jag var, mamma berätta även att paketet som hon skickat antagligen hade tappats bort och aldrig ens kommit in i USA....det gjorde mig mindre glad. Lite senare när hela familjen sitter i bilen och precis ska åka till min värdmammas föräldrars ranch så kommer postbilen men mitt paket!! Så där satt jag hela bilresan överlycklig och öppnade julklappar och åt choklad som mamma skickat! Sen firades det christmas eve med min värdmammas syskon och deras barn och såklard min värdmammas föräldrar. Vi öppnade massor med julklappar åt god mat och hade det jättetrevligt. Jag fick en hel del presentkort samt kläder och örhängen :D



Här är innan presentöppningen, ännu mer paket bakon granen!



Jag och Zane efter all julklappsöppning!




Jag och min julstrumpa! Ni vet säkert redan att i usa firas det den 25, men tydligen också den 24...aja men på kvällen den 24 la vi alla ut våra strumpor på olika stolar. Alla vi "barn" sov sen i ett rum på olika luftmadrasser och grejer. Våra päron nattade oss med en julsaga, vilket var jättemysigt, efter det somnade vi alla direkt. På morgonen vid 7 tiden vaknade alla och var superexcited! Men vi barn fick inte gå in i vardagsrummer förän alla var vakna. Vi radade upp oss på rad och när alla var vakna öppnade föräldrarna dörrarna och vi sprang in till våra strumpor!



Här är mina julklappar jag fick, inte inslagna vilket var till min förvåning xD En hel del grejer kvar i själva strumpan så som nagellack, smycken, tuggummi grejer från the body shop och massa mer!!



Detta var min favorit present från tomten ^^ (från vickans hemlighet)


I paketet från mamma <3 ---->



Yäääy!



Tack mamma!! <3

Fick även jättefina kläder som jag inte hunni ta bilder på!

Senare på juldagen åkte vi hem och öppnade ännu mer presenter, Zane verkar känna mig väldigt bra, fick detta från the body shop från honom :D









Kommentarer
Postat av: C'mon Gold

Hej, hur är det med dig idag? :)

2011-01-06 @ 12:30:20
URL: http://simongold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0