Day 2 in paradise!! <3

Jag hade totalt vänt på dygnet plus att Hawaii var 4 timmar efter Kansas så jag vaknade ybersent i söndags och kunde inte sova ALLS natten till måndag! Låg och tänkte på massa saker och fick en fet släng av hemlängtan faktist... Men dagen efter var hur kul som helst faktiskt, det hade jag inte väntat mig! :D Snacka om bergochdalbana^^

Jag fick hur många kommentarer som helst om att jag var sooo tanned!! Så jäkla brun e jag inte tyckte jag men i jämförelse med alla andra så kanske jag e ganska väldigt mycket mer :) Mihi^^


DAG 2

Andra dagen åkte vi till stranden direkt! En underbar strand med inte alls mycket folk och en enormt shoppingcenter på andra sidan gatan! Vi låg på stranden hela dan fram till att solen nästan gång ner och efter det gick vi och shoppa! Jag hade solkräm 30...fick inte färg alls vilken jag var yberstörd på, så jag gick och köpte en med 6 istället, nicole = nöjd ^^ ca 50% brände sig som fan den dan, såg hur många lobsters som helst den kvällen, medans jag fortfarande gick omkring som en snögubbe...





Här ligger vi :D



Camilla norge, Brott Norge, Thea norge, Allie Sverige, Emelie Sverige, Victoria Norge, JAG! (kan inte fatta att jag lägger upp denna) XD



Mihi me :D



Jag och Daniela, från Finland, svensktalande, jättekul!! Hon kommer till Stockholm regelbundet för shopping!! I told her to call me next time!! Hon var öven helt otrolig när det kom till det som vi alla älskar, starbucks ^^ Hon gjorde bokstavligt talat sina egna "drinkar" eller vad man ska säga, ni skulle ha hörs hennes beställning! Men gott vare! :D

Hihih på tal om Starbucks, en viss person tror jag är kaffeberoende nu...men uäk fick för mycket av skolans kaffe (som jag enbart drack för att jag höll på att somna på varenda lektion) så nu kan jag inte gå föbi cafeterian utan att må illa xD Men STARBUCKS är en kategori för sig <3 mmmmmmmmmmm^^ Någon som håller med mig?? (karro I need your support!!)



Aww...i miss this place <3...



Vi igen typ ^^

Efter hela dagen på stranden bar det av mot shoppingcentret som låg precis på andra sidan gatan ^^ perfa :) Hände dock en tråkig sak emellan så vi fick ringa polisen...
Men det var snabbt glömt när vi entrade detta underbara shoppingcentrum och OJ va människor shoppade sen xD





Jag och Emilia från Norge ^^ Oj vad roligt jag hade hela veckan med all underbar norska!! Det är ju så roligt!




Vet dålig bild men tydligen fick man inte ta bilder där inne så jag kunde inte ta en ny bättre, men detta är omklädningsrummet till Victoria's Secrets i Hawaii!!! Jag och Camilla DOG när vi kom in där! OMG!! Jag vill ha en garderob såhär, men ist för olika omklädningsrum, garderober fyllda med kläder och skor ^^ <3<3<3

Det var även uder denna shoppingtur som vi tog en sväng till Applestore ^^ mihih

Pussar på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0