Back from paradise!!

OH MY GOOSH!

Hawaii var en av de bästa veckorna i mitt liv hittills!! Jag har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge! Tog enormt mycket bilder, ni ska få se, finns även fler på facebook.

Kan lätt säga att jag kommer återvända till Hawaii! När jag och min familj är på sol och bad semester brukar vi försöka hitta stränder som inte är så överflödade med folk "solstolsstränder" som vi kallar dem. På Hawaii åkte vi runt en hel del och såg på vägen miltalslånga underbara stränder med inte en enda människa på! Rena drömmen!!

Jag får berätta om min Hawaiiresa dag för dag, blir för lågnt annars XD

Jag Marta, (spain) Saskia (germany)och hennes hostbro David möttes på flygplatsen i Phoenix, vi hade en 4 timmars lång väntan på att vårat flyg till Honolulu, oahu Hawaii skulle lyfta. Det gick fort! Otroligt nog lyckades jag och Marta hamna brevid varandra så det var nice!



Väl framme på Hawaii höll jag på att dö i mina mjukisbyxor! Utanför flygplatsen vid bilen som skulle ta oss till camp mötte jag dock den skönaste tjejen ever från Götet, alice (allie)! När vi kom till camp fick vi välja rum och sängar och det fortsatte anlända fler och fler studenter. Jag var så trött, hade inte sovit på hela natten xD Men kom fler svenskar, och en hel del norskar, en del tyskar, spanjorer, ect vi var ca 45 pers.

Dag 1

På schemat var hajk och shopping!



Awww so beautiful, ser ni mig till höger? ^^



Blev många stop på vägen upp^^



Äntligen uppe :D




Utsikten var fantastisk!! Detta är Waikiki beach från åvan ^^



Efter hajken blev det shopping, på the fleemarket, tydligen det billigaste stället ^^ Karro du skulle ha älskat stället ^^






Äkta hawaiitjejer :D <3



4 stora minibussar åkte vi omkring i, hur kul som helst! Det spalades hög musik och dansades galet längst bak!

Aww vill tillbaka!! <3









Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: nejje, han är ju snygg! :D

allt bra? :)

2011-01-23 @ 11:14:45
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: M.

sv; haha, ja det är svårt att fatta från början. Men man lär ju fatta sen ^^

2011-01-23 @ 14:49:16
URL: http://starshinee.blogg.se/
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

åh va härligt Nicole! :D

2011-01-24 @ 05:29:00
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0