Hawaii day 3 :D

Dag 2

Glömde berätta att jag under dag två faktist stod på en surfbräda!! Jag och Al från spain var ute och snorklade, så kom det med jäma mellanrum människor som åkte förbi på vattnet, de stod på en surfbräda och hade en paddel som de liksom paddlade sig fram med. Al var modig han var frågade en kille som flöt förbi om vi kunde få testa, and there we go! xD

Dag 3

Denna dag var dagen med dåligt väder, synd för det var en beach-dag, men vi hade roligt ändå :D Dagen började med att vi åkte till DOLE pinappleplantation och kolade runt lite, det roliga var att alla spenderde mest tid i souvenir shoppen ^^ höhöhö. Jag köpte en tröja därifrån som det står hawaii på och med liten text under "dole plantation". Senare då jag var hemma igen så såg Haley det och bah ååhh har du varit på Dole plantation, tydligen så vare ganska väldigt mycket mer känt än vad jag trodde ^^ Köpte även matchande set med örhängen och hårspännen formade som blommor ^^ Vet låter som något en femåring har på sig men inte på Hawaii :)





Norge norge sweden!!




Åkte sen till denna strand, tyvär röd flagg ^^ Men vi såg en del surfare

Efter det åkte vi som sagt till en strand, tydligen var det stranden/ en av stränderna där LOST har spelats in!!! Jag är galen i lost and so in my little bro back home! jag saknar lite att sitta och titta Lost med wille, alltid lika kul! När jag fick reda på att vi befann oss på "the lost beach" ville jag direkt plocka upp telefonen och ringa Wille men näej klockan var typ 1 där hemma ^^ like always..




Här har vi en fin bild på min fina utväxt...men flätan diggade jag sjukt mycket! Önskar jag kunde göra såna på mig själv ^^ Roligare än den vanliga urtråkiga toffsen..

Vi gick och shoppa efter lunch ^^ och under tiden vi vänta på att människor skulle komma tillbaka från diverse toalettbesök så satt vi här och flumma lite ^^






Vi åkte sen till en annan strand där det skulle hållas en surfartävling tror jag dagen efter men en hel del typer varredan där och surfade i de stora vågorna!! Vågorna ser inte så stora ut på bilderna men...do var stora! ^^



Synd att det var molningt...men stranden var verkligen hur cool som helst!!



Alla tjejer blev helt galna så fort se såg en sånhär ^^ höhö



Group pic!! Med några inlånade mini-surfkillar ^^



Me, Daniela and Allie!! <3



Efter tre olika stränder på en enda dag drog vi på middag ^^



En av de roligaste middagarna!! Det var här jag berätta en rolig sak och Camilla tjejen som sitter på min vänstra sida körde årets garv!! (och det är bara januari) xD

Komer inte på mer att berätta om från dag tre just nu ^^ Får lägga till senare isf :) Hoppas ni har det bra därhemma!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0