Idag ^^

I natt sov jag hos Johan älskling <3 Supermysigt, enda nackdelen var dock att han skulle upp och jobba så det blev en tidig morgon, ändå värt det såklart, framförallt efter alla dessa månader av saknad <3 Igårkväll lagade vi en mysig middag, det blev pasta med en god såsgrej som vart otroligt lyckad!

Till något heelt annat...

Jag har hittat ett par skor jag bara MÅSTE ha! :D



Have2Have! <3

I USA hade nästan ingen höga klackar, utom på de olika skoldanserna så som prom. Det tyckte jag var konstigt eftersom de inte behövde gå några längre sträckor vilket hade varit perfekt för klackskorsälskare... Alla gick bara omkring i sina älskade flipp plopps... utom jag då! ;)

Puss puss <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0