Sommar?


Vart är det fina vädret? Jag går och väntar på solen så jag kan ta årets första dopp i mälaren och ligga på altanen och sola! Istället får man bara regn, regn och mer regn? Jag försöker tvinga fram sommaren genom att enbart gå runt i sommarkläder vilket har resulterat i en mildare förkylning...Aja, nån gång kommer det väll fram, stay positive!!

Å andra sidan så är det ganska bra att det är dåligt väder nu, det ökar chanserna för finare väder senare då jag ska till Gotland!! Igår bokade jag biljetterna åker den tredje juli klockan 23.30 xD Det ska bli sjukt kul, det är med bland annat Lisa som förtfarande är i USA, ska bli så underbart att träffa henne igen! :D



Gotland here i come <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0