Colorado <3

Spring Break trip day 5

Vi kom fram till stugan Heidis kompisar hade hyrt vid 8 tiden, somnade ganska snart och dagen efter var det skidåkning i Winter Park som gällde!! I was so happy I could cry!! Jag vad så avundsjuk när alla ni därhemma åkte skidor och jag satt i skolan... hehe ^^



Här har vi en del av gänget, 5 barn + mig holly och Haley, + Heidi och Mark, stort gäng, svårt att hålla reda på... vi tappade bort Phil en gång... hehe. Ingen av de fem barnen hade en mobil...här i KC där jag bor så får de flesta ine en mobil förän i sjuan...jisses jag har haft en mobil sen typ tre:an. Men ärligt talat så behöver dom verkligen inte en mobil i tidig ålder eftersom deras päron kör runt dem överallt och lämnas aldrig någonsin ensamma...men i skidbacken behövde de verkligen en...









Vi åt lunch med Grandma and Grandpa som köpte liftkort och allt bara för att komma längst upp och äta lunch med oss :) Dom körde till Colorado med Holly bara för att hon skulle få åka skidor i en dag hela vägen från Kansas... Omg... jag kunde inte fatta att det var sant! 12 timmar i en bil liksom, jag hade tyckt att det varit fett värt det för jag bor inte i USA och jag älskar skidåkning...men ja...





Mark och jag var de mest erfarna skidåkarna i sällskapet, han var tydligen ett big fan of puckelpistar... Han fråga om någon ville följa med honom och åka lite svarta backar, JA!! Vi hade kört gröna backar nästan hela dagen så äntligen lite fart tänkte jag. Omg... puckelpistar är inte min grej... jag har aldrig varit så trött i en skidbacke ever in my life! Mina ben skakade och backen tog ju aldrig slut! Men KUL var det ^^ Dagen efter när jag skulle kliva upp från min madrass på golvet fick jag stora problem med en viss träningsvärk...




I slutet på dagen...^^


Helt klart en av de bästa skid dagarna i mitt liv!! <3

Pussar på er <3






Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

Det ser helt sjukt nice ut! VIll OXÅ åka skidor sådär. hahah. xD :D

snygg jacka förresten! :D :) <3

2011-03-30 @ 04:48:30
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0