Congratulations! <3

Idag är det en väldigt speciell dag! Min Farmor och en av mina bästa vänner vid namn camill fyller år!!

Camill där uppe i norr, jag hoppas du får en fantastisk födelsedag, gärna en snödag och presenter. Sjukt coolt ändå att fria sin artonårsdag här i USA även om du inte kan utnyttja det till något annat än att själv kunna skriva på fieldtrips papper för skolan och "rösta" om vi nu vore American Citizens. Tekniskt sätt så skulle du faktiskt kunna gå på vissa klubbar, men du måste ha ett fult armband på dig som visat att du inte är över 21... Whatever, HOPPAS DET BLIR JÄTTEROLIGT!! DET SKA FIRAS ORDENTLIGT NÄR VI KOMMER HEM!! <3

Stort GRATTIS även på dig farmor, tråkigt att vi varken hörts eller setts på så länge men jag hoppas du får en jättebra födelsedag!! :D <3







Kommer du ihåg senaste gången vi träffades? Måste erkänna att jag störtböla hela vägen hem.. <3





De tre blondinerna <3



Tagen på din B day för TVÅ år sedan, HUR gick tiden på fort?? :O






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0