Grattis på födelsedagen <3

Grattis på 14 årsdagen kära lillebroooor!! Hoppas du får en superbra födelsedag! Jag hoppas även att du inte har gått och blivit fjortis, i så fall blir det ändring på det när jag kommer hem! Men jag litar på dig så det är nog ingen fara ^^ Saknar dig! <3



I grekland i somras :)




Grekland igen!



För att skryta lite om cool min lillebror är ;)

Inte liten firre asså, från i somras :D Seröst den största fisken jag någonsin sett!? Jag kommer inte ihåg vad den vägde men TUNG var den!


Kommentarer
Postat av: wille

tack så mycket:)och jag har inte blivit nån fjorre i stilen än haha:)och fisken vägde 8 kg:) saknar dej också och vi kommer ju snart också:)<3

2011-03-16 @ 20:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0