Hours left!

Haley och Holly som har varit i LA ett flertal gånger säger att det är som man väntar sig, väldigt mycket plastikopererade tjejer med enorma boobs och fyllda läppar. Hehe ska bli kul att se xD Tydligen ska det också vara svårt att få tag på riktig glass eftersom alla ställen enbart har yoghurt glass för det är en sån smalnojja därborta. Haha aja jag får se när jag kommer dit :) Jag har iaf tänkt unna mig lite starbucks frappuccinos, jag har inte varit på starbucks på evigheter!?! Känns därför väldigt lockande nu ^^

Vädret därborta ser ut att bli runt 20 grader och sol blandat med lite moln. Vi ska sen antagligen köra genom colorado (Rocky Mountains), ska bli så kul att se så mycket mer av USA än om vi bara tagit flyget fram och tillbaka :)

Ikväll ska jag på midda med Audrey Dicarlo och Haley, ska bli kul Audrey får mig alltid att skratta bara hon öppnar munnen xD

Nä nu måste jag packa klart, vi ska inte checka in väskor så jag ska packa i en minial väska. Jag som alltid packar hur mycket som helst!! + att det kanske kanske kanske antagligen inte changsen är väääldigt liten att vi åker skidor i colorado men skidkläder ska då också packas med. Hur ska detta gå...

Pussar på er vi hörs senare <3



Snaaaart <3

Kommentarer
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

Yoooou can do it!

så jäkla avundsjuk på dej nicole! Se till att ta en fet bild på dej och skylten i bakgrunden så blir det nice! :D

Tvinga dom att gå in på viccans hemilghet oxå! :D <3

såg inläget om skype! Fan va sööta vi är! <3 hahaha. :D pussar! Ha det bäst nu! :))))))) kram!

2011-03-15 @ 04:10:13
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0