I väntan på LA!

Hej där hemma, denna helg har varit riktigt rolig, det började med att Holly, min yngsta syster tog sitt körkort! I fredags åkte jag, Holly och Scott till en hamburger place för att fria, otroligt gott var det också, jag beställer alltid samma dricka, Shirley Temple heter den. Hur gott som helst!





Såhär ser den ut, består av sprite och nånting som liknar körsbärs-sirap, låter inte gott men det smakar inte riktigt körsbär heller. Jag måste kolla upp hur man gör så att jag kan göra hemma!

I lördags frågade Holly om jag ville hänga med till kamera affären, varför inte tänkte jag. När vi varit där så tog vi en sväng förbi donken fö en smoothie, sen åkte vi och plockade upp Sydney, vi åkte sen till the plaza för lite glass och sen till en park för att ta foton till Hollys photo class :) Det var soligt och varmt ute äntligen! På kvällen sen Skypade jag med Johan <3 Underbart när det är helg och vi kan prata, går inte alls på vardagar då jag kommer hem vid halv 7... När vi sagt godnatt så loggade lisa in sådär lagom sent och vi ended up talking långt in på natten! Alltid lika roligt att prata med Lisa, vi har samma humor och garvar åt det mesta.

Idag åkte vi och käkade lunch på ytterligare ett hamburgar place, Holly körde md mig i bilen medans Haley och Scott cyklade, lite dåligt sam fick man men de var kallt värre ute idag! Skypade även med Karro för första gången det här året! Superhärligt att prata med sin bästa vän igen, tog inte med är några sekunder innan vi asgarvade!! Nu på kvällen när jag, Holly och Scott åkte till the plaza för glass efter middagen (som btw var cheeseburgers) så snöade det igen.

Jag längtar som bara den till tisdag! Vill åka NU! Los Angeles here I come! Imorn ska det packas och fixas, ska sen lägga mig tidigt så att det blir tisdag så fort som möjligt!! Heidi och Zane är redan där och har varit där ett bra tag av olika anledningar, dom kommer möta mig och Haley på flygplatsen i LA, ska bli hur kul som helst att träffa dem igen efter nästan två månader!

Pussar på er <3





Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

svar: aww tack:)

2011-03-14 @ 08:26:12
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Gottigott :)

2011-03-14 @ 13:56:14
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: Åh tack så mycket :D

2011-03-14 @ 15:14:19
URL: http://joonnas.beldo.se
Postat av: gabbii :)

sv; tack så mycket! Ja visst är malmö bäst!? :D



2011-03-14 @ 15:50:07
URL: http://gabriellakajrup.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad god den såg ut! :) Kul att åka till LA!

2011-03-14 @ 16:41:32
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0