LA!!

Spring Break Trip day 2



Började med en sväng till starbucks! <3 Lisa tippsade om "Blended chai tea latte", sjuuukt god!

Efter frukost åkte vi till Rodeo Drive för "shopping", tror jag skrev om det tidigare, här kommer lite bilder :)



ME!



Jag inne på Juicy Couture <3.... Vill ha vill ha vill ha....



En cool bil ^^



Jag hittade min drömsäng...<3 (lite mer rosa och röda detaljer bara sen så)



Vi åt middag på ett asiatiskt ställe med en familj vi känner från Kansas City, deras son Quinn och min host lillebror zane är jättebra vänner och umgås jätteofta. Zane var så glad åt att få se honom igen efter två månader mihi.



Vi åt den godaste sushin jag ätit!

När vi gick ifrån restaurangen stod det en hel del paparazzi fotografer utanför och väntade på att nån kändis skulle dyka upp, eller möjligtvis att någon skulle gå ut... jag såg ingen iaf ^^

Idag har jag bara chillat, sista dagen på lovet och träningsvärk som aldrig förr. Jag pratade med Johan älskling och just nu chattar jag med Lisa nutte!

Ska sova innom en snar framtid så godnatt på er <3


Kommentarer
Postat av: Frans M

LÄS OM MIG! :D

Det borde dock ha kommits på frivilligt....

2011-03-22 @ 22:34:48
URL: http://franscitronpaj.blogg.se/
Postat av: Lisaaaaaaaaaaaaaa

Avundsjuk?? Nä inte alls...

Fyfan vad roligt du ser ut att ha haft det, såg även bilderna från gaatan med stjärnorna, så lyxigt! :D

Vill oxå åka dit, jag vill, vill vill, vill! ahhaha. xD

berätta hur simmingen går sen, pussar! <3

2011-03-24 @ 06:25:00
URL: http://www.colorlisa.wordpress.com
Postat av: Agnes

Gud vad roligt! Hoppas du har det bra borta i USA, jag är otroligt avundssjuk på dig! :)

2011-03-24 @ 19:41:35
URL: http://agnesleblanc.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0