Lacrosse

Igår (söndag) var jag och kollade på Zanes lacrosse match. Det såg riktigt kul ut, Haley spelar också ska se till att se på hennes matcher också. Något jag inte hade räknat med var att det skulle vara sisådär 3 plus och extremt mkt vind! Jag frös så fort jag öppnade bildörren! Förra helgen var det 25 grader och officially spring! Lite senare började det snöa och till kvällen var det vitt och midvinter ingen...stön.. Men nu är all äcklig snö borta igen och jag hoppas på sommarväder och sommarshopping inom en snar framtid.

Amerikanarna verkar dock inte bry sig så mycket om det är snö på marken eller ösregn, dom går alltid omkring i flipp flopp och bara ben, året om... sen tycker dom jag är konstig för att jag går omkring i jeans och boots och tjocktröja i januari bara för att det råkar vara 40 F xD

Jag fick btw min biljett hem för ett tag sedan och i fredags säger min engelska lärare att det bara är sju veckor kvar på skolåret...herregud vad tiden går fort när man har roligt!!

Pussar på er <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 13:09:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0