Mycket på G

Idag kom jag till simningen lyckligt ovetande om att vårt första meet är imorn!! Jisses, undrar hur det här ska gå. Jag är inte så supernervös faktiskt, iaf inte om man jämför med nervositetsnivån innan de första basketmatcherna. Jag är inte precis well prepared heller... min swin cap gick sönder idag och mina simglasögon åker av när jag dyker.. Men det ska bli kul, simning är så myckert roligare än vad jag föreställt mig!

Imorn är det även The Basketball Banquet, dvs som en liten tillställning med middag då de delar ut priser, olika "letters" vissa seniors håller tal samt coacherna osv. Ni som följer min blogg troget såg säkert bilderna från the cross country banquet i höstas, det var superkul men lååååångt eftersom det var USA:s största high school "lag" och allas namn skulle nämnas och bilder skulle visas osv.

Under resan hem från LA började jag läsa "Män som hatar kvinnor" som jag lånat från Heidi, läst den förr fast då på svenska. Idag hade jag med den till skolan för att underhålla mig själv under trista tispunkter på dagen, flera stycken kom fram och sa att de också läst den och tyckte att det var super bra och allt möjligt. Jag blev ganska förvånad över att så många hade läst den och sett filmen och allt xD

Pussar på er <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: karro

Nämen redan? Var var det, två år sedan jag lånade ut min bok till dig? :D Som du försej dränkte... Kan vara bidragande orsak till att den förblivit oläst tills mu... ^^ <3

2011-03-25 @ 01:12:15
URL: http://caramelfrappuccino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0