Thursday!

Idag var det en even blockday vilket innebar att jag slutade klockan 1.03, nice nice! Heidi hämtade hämtade mig och vi åkte till starbucks för varsina vente vanilla latte :) Åkte sen hem, jag vet inte vad jag gjorde i tre timmar men jag skypade ett väldigt kort tag med Johan iaf <3 , sen var det simning som gällde. Efter simningen satt jag och väntade i en timme på Haley som glömde bort att hon skulle hämta mig.. hehe man tackar xD Nä men nördig som jag blivit de senaste dagarna så hade jag med mig min kära bok så jag led inte :P

Lite senare skypade jag även med Lisa i Oregon, hon har Spring Break nu....I'm so jealous! Jag skrattade så mycket så tårarna rann XD Människor här har inte samma humor som i Sverige, framförallt förstår dom inte ironi i samma utsträckning :S


Dessa underbara cupcakes såf jag i den minsta affär jag sett på Hollywood Boulevard i LA. Ser dom inte underbara ut??




Kommentarer
Postat av: Lina

Avis! vill oxå ha cupcakesen :D haha ja skulle bli så jäkla tjock om ja åkte te usa :P

2011-03-27 @ 19:06:11
URL: http://liinish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0