Idag!

I morse hade jag seriösa tankar på att bara ringa in mig själv sjuk... jag sov inte en blund förutom de sista 20 minutrarna under natten, jag tänker väldigt sällan såna tankar men i morse såg jag framför mig hur jag skulle ligga på varenda bänk och sova hela dagen och tänkte att det vore bättre om jag bara stannade hemma och sov i min underbart mysga säng. När jag nästan hade bestämt mig så kom jag på att SIMNINGEN började idag, så flög jag upp!

Dagen went by såååå segt, matten var en hel evighet av radicals som dom så fint kallar det, aldrig hållt på med förut, kommer säkert aldrig göra det sen heller, dö åt matten på det här stället asså... men iaf så blev det tillslut dags för simning! Jag var så taggad, kände inte en kotte dock....segt... Men jisses va svårt det var!! Jag är så glad åt att min mamma har varit elitsimmare och lärt mig simma ordentligt och tagit mig till hur många pooler som helst! TACK MAMMA!! <3 Jag hade inte överlevt träningen annars!! Det var superjobbigt, vi skulle mest simma freestyle, jag har inte gjort det på femtusen år!! Men det gick way better än vad jag hade tänkt mig, iaf i början. Men goosh sen skulle vi simma i 6 minuter så långt vi kunde freestyle. Det var i slutet då mina armar och ben redan var som jello.

Men coachen verkar skön, inte lika läskig som min basket coach, men jag tror inte jag kommer ha honom eftersom att han antagligen kommer coacha enbart varsity...

Hela gänget hade en såndär extremt ful plastmössa och simglasögon på sig, jag trodde bara proffs hade sånna mössor men nehe... och där stod jag utan mössa och simglasögon ^^ Mina ögon svider fortfarande, kunde knappt titta ett bra tag efter xD hahaha fail! Men nu har jag fått låna så imorn ska det nog gå bättre!

Jag har inte helt bestämt mig för om jag ska välja track eller simning men den som lever får se :P

Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul, Nickan!

Du har alltid varit bra på att simma sen Singapore, med lite träning fixar det sig!

Få igång fjärilsimmet...



2011-03-05 @ 00:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0